How to mod Meu Placar patch 2.0 apk for android



Meu Placar.apk 2.0
Name: Meu Placar.apk
ID: appinventor.ai_onlifetecnologia.meu_placar_v2
Version: 2.0
Size: 1.7 Mb



Meu Placar Screen Preview

How to install Meu Placar patch 2.0 apk for laptop
How to install Meu Placar 2.0 mod apk for bluestacks
How to get Meu Placar 2.0 unlimited apk for android

How to install Meu Placar apk for android

- For Android 4.0 or higher:
Please to Settings, look down to Security, and select Unknown sources. Choosing this choice will enable to install apps download from the internet.
- For devices running on lower Android 4.0:
Please go to Settings - open the Applications option, and select Unknown sources, click OK on the popup alert.

Meu Placar Description

Meu Placar possibilita ao usuário a esquecer formas pré-históricas de anotar seus placares e começarem a usar uma forma fácil e pratica no seu Smartphone.
O aplicativo pode ser usado para marcação de placares nos mais variados jogos, facilitando a contagem de ambos jogadores.
Agora você consegue levar seu resultado a qualquer lugar sem se preocupar com papel ou outra forma não viável de controlar seu placar.
Principais Funções:
- Placar para dois jogadores ou duas equipes.
- Possibilidade de salvar, excluir.
- Possibilidade de ver histórico de pontos.
- Detecção automática do ganhador em forma de cores.
- Tudo isso disponível grátis.
Obrigado, OnLife Tecnologia.

What's new in Meu Placar 2.0


Meu Placar | 22 Reviewers | | Rating: 4.6

Download Meu Placar lastet APK



Search terms:
How to install Meu Placar lastet apk for bluestacks
How to use Meu Placar unlimited apk
How to mod Meu Placar 2.0 apk
How to get Meu Placar mod apk